Szalon etikett – Készenléti díj/lemondási feltételek

SZALON ETIKETT:

 

A következő sorokban olyan információkat szeretnék megosztani veled, amelyek segítséget nyújtanak a gördülékeny együttműködésünkhöz, hogy a jövőben minden a legnagyobb egyetértésben működhessen közöttünk. Köszönöm szépen, hogy tiszteletben tartod és hozzájárulsz a nyugodt, minőségi munkavégzésemhez!

SZALONOMBAN CSAK HÖLGY VENDÉGEKET FOGADOK!

Szalonomban, mint oly sok helyen már bevezetésre került a készenléti díj, ami a 24 órán belüli lemondás esetén fizetendő! Az időpont lefoglalásával és a szolgáltatások igénybevételével automatikusan elfogadod ezen feltételeimet! A részletekért kérlek olvass tovább!

 

 

KEDVES ÚJ VENDÉGEM!

Szeretnélek tájékoztatni, hogy a megnövekedett vendégszám miatt sajnos nem tudok már vendégeket fogadni önállóan egy szemöldök igazításra/stylingra, külön csak szemöldökfestésre és szempillafestésre, és további olyan szolgáltatásra, aminek az ára önmagában nem éri el az 5000 Ft-ot!

Köszönöm szépen a megértésed!

 

ÚJ VENDÉGKÉNT előleg utalásával tudsz hozzám időpontot foglalni. Erre 24 óra áll a rendelkezésedre. Amint az előleg megérkezik a számlámra, utána tudom véglegesíteni az időpontot számodra. Az előleg összege az igényelt szolgáltatás/ok 50%-a lesz. Amennyiben közvetlenül  a következő napra szeretnél jönni, akkor 5 órán belüli beérkezett utalás esetén tudom csak fenntartani az időpontot számodra. Hogy biztosra menjünk akár egy screenshot-ot e-mailben csatolva is el tudom fogadni, hogy részedről az utalás megtörtént csak esetleg csúszik a beérkezése. A kifizetett előleg értéke természetesen fizetéskor levonásra kerül majd a végösszegből. Az előleget 24 órán belüli lemondás esetén nem áll módomban visszafizetni, ezen kívül természetesen visszajár. A 24 órás határidőn kívüli lemondás vagy módosítás esetén az előleg természetesen érvényes lesz a következő időpontra. Két egymást követő módosítás esetén viszont az előleget nem áll módomban visszautalni és további időpontot már nem tudok biztosítani számodra.

 

Szépségipari szakemberként minden nap emberekkel foglalkozom. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet és a bizalom. Szerencsére legtöbbünk tisztában van az általános illemszabályokkal, ennek ellenére sajnos sokszor szembesültem már azzal, hogy nem minden vendég tartja tiszteletben az időmet és a megélhetésemet. Pedig én minden kedves vendégem számára maximális odafigyelést és törődést szeretnék biztosítani. Mindig arra törekszem, hogy a vendégeimet időben tudjam fogadni a megbeszélt időpontban.

 

Ehhez kérném szépen a Te segítségedet is:

  • Az ideális érkezés az időpontod előtt 5 perccel, hogy kényelmesen még el tudj menni a mosdóba, ha szükséges, átvenni a cipődet és lepakolni. Kérlek, hogy ne gyere túl korán sem, hiszen akkor még az előző vendégem ideje tart és ugyanúgy szeretné kiélvezni a diszkréciómat, hiszen a beszélgetés kihallatszik a váróba. Ha látod, hogy késni fogsz kérlek szépen, hogy üzenetben értesíts! Ha késel kellemetlen helyzetbe kerülhetek én is és az utánad érkező vendégeim is. Ezért a késésed idejét sajnos kénytelen leszek levonni a számodra fenntartott időből, esetleg nem fogok tudni valamit megcsinálni azokból, amiket kértél. Nagyobb mértékű késés esetén esetleg új időpont megbeszélése lesz szükséges. Ez utóbbi esetben viszont sajnos kénytelen leszek a 100%-os készenléti díj kiegyenlítésére kérni téged, amit a helyszínen készpénzzel vagy helybeni utalással kérlek szépen majd rendezni
  • A telefont csak ritkán tudom felvenni, az üzenetekre előbb tudok válaszolni. Ha sürgős kérlek szépen inkább küldj üzenetet vagy foglalj online időpontot
  • A hétvége nálam is a családomé, nem dolgozom, ezért telefonos bejelentkezés ilyenkor nem lehetséges, írj üzenetet kérlek vagy foglalj online időpontot
  • Imádom a kutyusokat, viszont a megfelelő higiénia megtartása érdekében kérlek ne hozd magaddal őt, sajnos így nem tudlak fogadni
  • Fizetés készpénzzel és helybeni utalással lehetséges, csak olyan formában, ami azonnal megérkezik a számlámra
  • Fenntartom a jogot magamnak, hogy megtagadhatom a szolgáltatást bárkitől nem megfelelő magatartás, betegség, irreális elvárás vagy egyéb okok miatt

 

 

KÉSZENLÉTI DÍJ/LEMONDÁSI FELTÉTELEK:

 

  • Ha valami miatt mégsem lesz megfelelő számodra a már lefoglalt időpont semmi gond, teljesen megértem csak kérlek, hogy időben jelezd felém az elérhetőségeim bármelyikén! Tiszteljük meg kérlek egymást is és a vendégeimet is azzal, hogy megbecsüljük egymás idejét. Minden nem igénybe vett időpont nekem bevétel kiesés, egy másik vendégem pedig nem tud szépülni emiatt
  • Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, így a lemondás/időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges (figyelembe véve a nyitva tartást)
  • Ezért a 24 órával előtti lemondás esetén az igénybe venni kívánt szolgáltatás 50%-át, az előtte lévő napon 18 óra után történő lemondás esetén pedig a 100%-át, mint készenléti díjat sajnos kénytelen leszek felszámolni, amit előre utalással kérlek szépen majd rendezni, ezután tudok csak új időpontot adni
  • Nem a szalonban lakom, ezért kérlek vedd figyelembe, hogy ha a 12 órai kezdésre kértél időpontot és egy órával előbb szólsz nekem én már rég úton vagyok, hogy Téged megszépíthesselek, és akár további órákat kell üresen ülnöm. Megkérlek, hogy írj üzenetet akár reggel 6-kor is, így ha látom nem indulok el otthonról
  • Kérlek szépen, hogy vigyázzunk egymásra és betegség esetén időben kérj új időpontot, amennyiben mégis betegen érkezel megtagadhatom a szolgáltatás elvégzését és a készenléti díj kifizetésére foglak kérni Téged
  • Karácsonyi időszakban (12.06.-12.22.-ig), ami mindenki számára a legforgalmasabb hónap az évben, és nagyon sokan szeretnének megszépülni erre a csodás ünnepre, kénytelen leszek a 24 órával előtti lemondás esetén az igénybe venni kívánt szolgáltatás teljes árának megfizetésére kérni Téged, amit előre utalással kérlek szépen majd rendezni, ezután tudok új időpontot adni

 

 

MEGÉRTÉSEDET ÉS EGYÜTTMŰKÖDÉSEDET HÁLÁSAN KÖSZÖNÖM!